onsdag den 16. juli 2014

Farvel Kenya - STOR tak for denne gang

Seriøse vejrtrækningsproblemer har desværre fået mig til at træffe en trist beslutning om at rejse tilbage til Danmark to uger før beregnet. Støvet fra Kenyas jordveje er blevet et stadig større problem for mig. Bruger nu al min energi på bare at trække vejret, og er ikke længere i stand til at opholde mig i klasseværelserne. Så....
...farvel til Julias maintenance man, driver Paul og hans crue, gartner Peter, alle Mamas, social workers, teachers, kitchen men, gate men, admin people og Lærke.
Nu må jeg se, hvad jeg fortsat kan gøre fra Danmark. Har fået forms med hjem, hvis nogen af jer, der læser med her på blokken, skulle få lyst at være sponsor for et af disse børn, som er helt afhængige af vores støtte!
Bye, bye Baby Class :-)

Og hvem ved på måske snarligt gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar