søndag den 1. juni 2014

Turen går til Kenya

Det er den 1. juni - dagen før afgang til Kenya. Nicolai har været så sød at hjælpe mig med at oprette en blog, så alle i dejlige mennesker kan følge lidt med i, hvordan det går, når jeg i de næste 8 uger skal arbejde fra børnehjem Spirit of Faith Childrens Residence i Ruiru distriktet nord for Nairobi.

Jeg ved endnu ikke hvordan mulighederne er for at komme online, men så vidt muligt vil jeg skrive mine tanker og reflektioner her og ligeledes uploade billeder fra min tur. I morgen kl. 15.00 skal jeg mødes med mine børn i lufthavnen. Forhåbentlig støder også Lærke Lindgren til. Det er hende jeg skal afsted med, og som skal bo samme sted som jeg.

Vi er vist lige spændte. Kendte ikke hinanden i forvejen, men mødtes på introkurset hos Mellemfolkeligt Samvirke. Glæder mig helt vild. Føler mig glad, parat og spændt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar